ВІДКРИТИЙ ЛИСТ МОМОТУ О. І.

Останніми днями мешканці «міста залізничників», чекаючи на електрички , тільки й дивуються — то зі ст. Синельникове-1 поїзд не їде, то через ст. Синельникове-2 йде без зупинок (!). З осені обіцяють ще більш радикальну «оптимізацію руху».

Те, що електрички давно стали дармовим видом транспорту, річ відома і не потребує доведення. Приміські перевезення справді важко назвати прибутковими, зважаючи на те, що держава невчасно компенсує пільговий проїзд, а більшість пасажирів квитки на електрички не купують. Тому вживати якісь заходи для зміни становища справді необхідно.

 

Але чи такою ціною?

 

Особисто я за останні 10 років жодного разу не проїхав у електричці, не сплативши повної вартості квитка. І який я тепер маю за це бонус від залізниці? На сесію буду їздити маршруткою, бо в електричці всі місця будуть зайняті зайцями.

Адже від того, що приберуть 1, 3, 10 електричок, безквиткових пасажирів менше не стане. Вони будуть трамбуватися у ту єдину, що залишиться.

 

Скасовуючи поїзди і не вживаючи додаткових заходів, створюється ілюзія реформ.

 

Правда касири тепер беруть не по 2 гривні з зайців, а 3,5 грн.. Але це сумнівне досягнення, бо мають брати по 8 грн. плюс штраф і продавати не один квиток на п»ятьох, як останні шість років, а кожному пасажиру окремий. Я не вірю, що про це не відомо керівним органам.

На моє глибоке переконання, якби залізниця справді ставила за мету збільшення продажу квитків, вона б запровадила ефективний спосіб контролю і перевірки квитків у пасажирів. А не тупо, sorry, скасовувала потяги.

Я не вірю, що залізничники не мають можливості такий контроль запровадити, адже, якщо залізниця ставить собі щось за мету, то обов»язково цього досягає.

 

Тоді постає питання — чому все відбувається саме так і саме тепер?

 

Звертаюся до Вас, О. І. Момот, з проханням переглянути новий формат руху приміських поїздів по станціям міста Синельникове з метою недопущення скасування електропоїздів без крайньої на те потреби та водночас вжити справді дієвих заходів з подолання безквиткового проїзду у електричках. Пасажири, які свідомо купують квитки, не мають відповідати за тих, які їздять задарма.

 

Також прошу звернути увагу на ситуацію з касирами-контролерами у приміських поїздах — роками потураючи символічний двогривневий проїзд, залізниця також, як це не пародоксально, долучилася до культу «зайців».

 

Сподіваюся зауваження та пропозиції будуть розглянуті, адже з вересня десятки синельниківців їздитимуть до Дніпропетровська на навчання і це зробить пасажиропотік ще більш напруженим.

 

Вірю, що Ваші ініціативи з подолання безквиткового проїзду будуть позитивно сприйняті свідомими мешканцями Синельникового.

Нам потрібні електрички і ми готові за це платити. Питання в тому — чи готова Придніпровська залізниця до того, щоб збирати гроші за проїзд?..

 

З повагою,

Руслан Марцин, студент

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*